20 Kas 2016

Hampton Şöleni

Edit Yazan: ~~ 42 Yorum
⭐ 

   Amerika'da bütün eğlence ve önemli kutlamalar hemen hemen yıl sonunda anacım. Zaten rahat bir millet oldukları için ışığın, sesin dibine vuruyorlar valla. 

   Halloween, yani Cadılar bayramı iki hafta önceydi. Gece olduğu için fotoğraflarım pek iyi çıkmadı, ama çok keyifliydi. Yollarda kostümlü çocuklar ve yetişkinler evleri geziyorlar. Evin ışıkları yanıyorsa bu bize gelebilirsiniz demek. Çocuklar kapıyı çalıp "Şeker mi verirsin yoksa seni korkutayım mı?" diyorlar. 
    Şükran Günü ise, bu perşembe. Kristof Kolomb Amerika'yı keşfettiğinde Kızılderililer hoşgeldin deyip hindi ikram ediyorlar. Thanksgiving olarak kutlanıyor. 
    Black Friday ise bildiğiniz gibi milletin ucuz alışveriş yapacağım diye tükan önlerinde sabahladığı, kapıların kırıldığı çılgın bir gün. O da kasım sonu. 
    Yılbaşı ise malum aralık sonu. 

  Hampton'da cumartesi günü harika bir geçit töreni oldu. Birkaç video ve bol fotoğraf çektim. Bize çok eyi geldi, izleyin, size de iyi gelecüh...


























42 yorum:

  1. adamlar eğlenmeyi biliyor, kmse kimseye karışmıyo istediğini giyip sokağa çıkıyorlar.böle yazınca da kendimize az ayıp ettim; ama malesef ortada durum, ortak eğlencmiz yok gibi, sağcı eğlencesi solcu eğlncesi diye bile ayrıldı, yuh diyorum.Fotoğrafları görünce keşke dedm bizde de olsa, mesela eskiden ramazn ayında hacivat karagöz oynatılırmş her şehrde şölen olurmuş, ah diyorum ah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle haklısın ki canım. Kendi değerlerimizi çok sevdik ama koruyup, geliştirip, yeni nesillere sevdirebildik mi bilmiyorum. Amerika bunu başarmış görünüyor ❤

      Sil
  2. İlk kandilde pişi yap dağıt,önümüzdeki muharremde aşurede yap, sen bizim elçimizsin... Ama bir dahaki aşureye kadar kalmam diyorsan o daha güzel. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu Muharrem ayında niyet etmiştim ama telaşeden malzeme arayışına giremedim. Bir dahakine inşallah. Benden de sevgiler canım ❤

      Sil
  3. vaaoovvv çok ilginç çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görüntüler Emine hatun.İçim açıldı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aytül hatuncum :) Senin ve birkaç arkadaşın yazılarını çok merak ediyorum, fırsat bulup bakamadım. Bir blog gezmesine çıkacağım inşallah ❤

      Sil
    2. Eminecim bugün doğum gününmüş Zehra'nın bloğundan geldim.İyi ki doğdun.Mutlu, nice yaşların olsun, öğretmenler günün kutlu olsun canimmm ;)

      Sil
    3. Ay canım benim, ne kadar incesin. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Sevgiler güzel insan ❤

      Sil
  5. Ne zaman bu karnaval havasını görsem keşke ülkemiz okulların da bu tarz yarışmalar yapılsa çocuklar keyifli çalışmalara yöneltilse diye düşünürüm. teşekkürler renkler seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okullardaki yarışmalardan geçtim, ulusal bayramlar bile kutlanmıyor eskisi gibi. Çok teşekkürler Hatice hanımcım, huzurlu mutlu günlerin olsun ❤

      Sil
  6. Şeker mi dedin ? Şaka mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müstakil evleri geziyorlar erenler, ben apartmanda olduğum için gelmediler. Gelselerdi önce korkutun, sonra şeker vereceğim derdim ⭐

      Sil
  7. Pozitif şeyleri seviyorum :) Hepsi de çalışmış belli bayraklar ritimler pek güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu da okul bandosu biliyor musun Handan hanımcım, çok başarılıydılar ❤

      Sil
  8. Çok keyifli, eğlenceli görünüyor :) İzlerken bile kafam dağıldı, keyiflendim. Allah içine sindirsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım benim, güzel renkli, hoş bir hatıra oldu ❤

      Sil
  9. adamlar kendi değerlerine sahip çıkmış.. keşke türkiyede de olsaydı..

    çok güzel anlatmışsın.. kalemin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle kardeş. Burayı gördükçe keşke dediğim öyle çok şey var ki. Teşekkürler yorumun için ⭐

      Sil
  10. ya ne kadar eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de böyle eğlenmek istiyorum ki:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sen de böyle eğlenirsin kiii :) Benden de sevgiler ❤

      Sil
  12. Çok güzel kareler Bir o kadar da eğlenceli işi biliyor adamlar valla :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle canım, biz ülkece problemlerden başımızı kaldıramıyoruz ki. Sevgiler ❤

      Sil
  13. Adamlar her türlü eğlenceyi şölen haline getiriyorlar. Biz de asık suratlarımızla hayatı ciddi yaşamaya uğraşıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ve onlar. Şu iki cümleniz nasıl da doğru! ⭐

      Sil
  14. Eminemmm Eminemmm çok güzel fotoğraflar videolar bunlar :). Adamlar eğlenmeyi biliyor :). Bu arada unutmadımm bak teee nerelerden kalktım geldim DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ❤❤ Öğretmenler günün de kutlu olsun ❤ 🎶🎶🎶🎶🎂🍰🎂🎶🎶🎶🎶🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎊🎉🎊 Bana bir uğrayıver kahveleri de pişirdim soğumasın 😁 ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tatlım ya çok teşekkür ederim, ne kadar incesin 😊🌸 Derhal sabah kahvemi içmeye geliyorum 💕

      Sil
  15. Zehra'dan burada bir doğumgünü çocuğu olduğunu duyup geldim.

    Ay hadi bol gezmeli, tozmalı, yazmalı,okumalı, kahveli, çaylı, sağlıklı huzurlu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Handan hanımcım, çok naziksin. Ülkece huzurlu, mutlu yıllarımız olsun inşallah ❤

      Sil
  16. Zehra'dan yine geldim bu yayına. Saat 12yi geçti ama olsun. Nice güzel yaşlara :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım, çok incesin :) ❤

      Sil
  17. Harika görüntüler, Christmas'da yurt dışında olmak isterdim :D
    Bu arada, doğum günün kutlu olsuun, happy birthday!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıl hazırlıkları başladı, ışıklarla donatıyorlar buraları. Çok teşekkürler canım, çok naziksin :) ❤

      Sil
  18. Black friday de oraya bir günlüğüne ışınlanmam lazım , herşey yok pahasına satılıyor ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün black fridaymiş ama biz sahillerde gezmekten alışveriş merkezlerine gidemedik :) ❤

      Sil
  19. Çok güzel görüntüler 😊

    YanıtlaSil
  20. heeey hepi börtdeyler tu yuuuu şimdi farkettim dahaaaa :) bi dee st. patrick day de var gidersin bi de 4 temmuz o şaanee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deep! Zaten kutlamaları takipteyim gayrı :)

      Sil