4 Haz 2016

Rengârenk Çiçekler

Edit Yazan: ~~ 89 Yorum


Bu çiçekleri sana topladım: 

  Hayırlısıyla evleneydim de her akşam elinde çiçekle geleydi kocam diyen hülyalı kız, (Öyle bir dünya yok bacım. Ya varsa? Var mı ki? Kaldırın şu dizileri, kafamız karışıyor...) 

  Allah iyiliğini versin gene de anca maydanoz, ıspanak alır bizimki diyen romantik kadın, (Şükret de bir ıspanaklı börek yap adama...)

 Aşkitosundan yerli yersiz çiçek alan sevgi pıtırcığı hatun, (Tadını çıkar diyeceğim de erken tüketmişsiniz gı...) 

   Ben hiiiiç öyle şeyler beklemem, huzur olsun yeter ki diyen % 85'lik dilim, (Huzur+Çiçek daha eyi olma mı?..) 

    Ya hu iki gül için erkek egemen toplumun ekmeğine yağ sürmem, çiçeği de ben alırım, ekmeği de yağı da diyen feminist abla, (Doğrusun bacım lakin çiçek de aşkla güzel. Neyse sustum kızma...)

 Hulâsa-i kelam bu çiçekleri size, bize, hepimize topladım ❤ 




















Sevdiklerinize bir iyilik yapın, sayfayı paylaşın. Çünkü bu bizim masalımız. 

Ve masallarda sadece iyilik kazanır.


❤ 











89 yorum:

  1. Harikasın 👏👏👏 çiçekler içinde teşekkürler 💕🌸🌹🍀🌷🌻🌼💐 bunlarda benden sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin harikalığın canım. Çiçekler için çookk teşekkürler, telefonumun en nadide yerinde olacak :) ❤

      Sil
  2. Ne gerek vardı, çok teşekkür ederim :) Muhteşem görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de birbirinden güzel :D Kır çiçekleri, en sevdiklerimden hem de :)

    YanıtlaSil
  4. Çok özgün bir anlatımın var gerçekten. Keyif veriyor okurken.
    İçimi açtı yazı ve görseller, her zamanki gibi. :)
    Kalemine ve emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim erenler ⭐

      Sil
  5. Cankuş bayıldım yazına, bu kadar güzel çiçekleri bizimle paylasman ayrıca mutlu etti beni💙🌼🍃🌺🌷🌰 yaşasın bahar, yaz! 😃 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hepsi sana özel balım :) ❤

      Sil
  6. Hepside birbirnden güzel bacım.Haklısın yerden göge kadar,ne diyelim.Fotoğraflar harika yakalamışsın ellerine sağlık,uğra bir kuçak papatyada bende,sana da herkese de yeter.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bacım. Papatya mı var, gelirim tabi seve seve ❤

      Sil
  7. Sahici ve samimi bir paylaşım. Etkilendim doğrusu.

    YanıtlaSil
  8. Erkeklerin kadınlara karşı kullanabildiği tek silahıdır çiçek. O nedenle her zaman değil yerinde ve zamanında kullanılır :)

    Erkek çiçeğe bakınca ne görür anla istedim :)

    YanıtlaSil
  9. Hatun yazın ve fotoğrafların yine şahane :) Çiçekler mis gibi geldi, kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum bende sana❤

    YanıtlaSil
  10. Ayy nasil güzel resimler.yureginize saglık

    YanıtlaSil
  11. resimler çok güzel çiçekler ayrı güzel..
    İnşallah bizim masalımızda da iyiler kazanır :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel çiçekler bayıldım içinde ki çiçeklerin hiç solmasın :)

    YanıtlaSil
  13. Yorumunuzu gördüm ve hemen geldim.İyi ki gelmişim çok güzel fotoğraflar.Sabah sabah neşemi yerine getirdi.Yüreğinize sağlk *-*

    YanıtlaSil
  14. Çiçekler dalında güzel diyen bir kocaya sahibim... Teşekkürler, çiçeklerin günümü aydınlattı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da pek güzel bir düşüncedir. Teşekkürler Calimerocan ❤

      Sil
  15. Şu sarı çiçekler ne güzel kokar değil mi? Biz ona katırtırnağı diyoruz. Siz ne diyorsunuz?

    Şu eve çiçek getirme konusuna hiç sıcak bakmadım. Saksıda bir kaç çiçeğim var. Onlarla mutluyum. Yakın bir zamanda da balkona asma dikmiş durumdayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman eve çiçek getirme olayı pek mümkün olmaz zati ama arada iyidir :) O sarı çiçekler çok güzel kokuyor gerçekten, hatta adını çok merak etmiştik. Öğrenmiş oldum. Çok teşekkürler canım ❤

      Sil
  16. Yazılarınızı okumak çok keyifli, size has ilginç bir tarzınız var gerçekten. Fotoğraflarınızda harikaaa

    YanıtlaSil
  17. Ay harika çiçekler... Bu arada benim kulvar iki numara olur, memnun oldum ;)

    YanıtlaSil
  18. Ahahaaa emine bi de ben gibi çiçek böcek sevmeyen var 😂😂😂 zoraki sevinmek zorunda kalıyordum o da kötü be bacım 😁😁 teşekkürler emeğine saygım var o kadar toplamıssin kıyamam 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek sevmeyen bir bağyan! Töbeee hafsalam almıyör. Neyse ki emeğime saygın var, sana kaktüs topleycem bir dahakine :)) ❤

      Sil
    2. Kaktüsü severim ben bana uygun :D

      Sil
  19. Teşekkürler Emine, benden de sana gelsin o zaman. :)
    İyi haftalar, hayırlı bereketli ramazanlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, hayırlı ramazanlar sana da... ❤

      Sil
  20. Çiçekler ne güzeller öyle , teşekkürler o zaman . Feminst ablalar kızmasın aman dikkat : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızmazlar kızmazlar onlara da çiçek topladım çünkü :) ❤

      Sil
  21. Kır çiçekleri en güzelleri :))

    YanıtlaSil
  22. Can taşıyan her şey çok güzel kuzum bayıldım fotoğraflara .

    YanıtlaSil
  23. emine hatuuun ne güzel fotoğraflar bunlar. çok teşekkürler içim açıldı. ay iyi yaptın artık eşler çiçek miçek getirmiyor:D

    YanıtlaSil
  24. fotoğraflar ne güzel evlilikten pek beklentisi olmasın bayanların gibi anladım sanki :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun, çiçek kuruyunca çöpe gidiyor, ıspanak pırasa yemek oluyor sonuçta :)

      Sil
  25. Ayy yorumlar çok olmuş. Tam da öyle güzel anlatmışsın. Aman her zaman her zaman olmaz da kabak tadı verir. Arada alınca da fena gitmez hani diyen yüzdelik dilime beni de ekleyiver o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, çoğumuz o yüzdelikteyiz zannımca :) ❤

      Sil
  26. :))))) Emine yaaa çok hoşsun valla buarada çiçekler de fotolarda çok güzel de gel bunu eşlerden bekle... çiçek beklerken ağaca dönüyoruz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, işte bunlar acık gönlümüze su serpsin gari :) ❤

      Sil
  27. Çiçekler harika, mis gibiler. Gelinciklerin arasında duranları yıllardır görmemiştim. Hasret giderdim sayenizde. Çiçek almaya gelince, mazi oldu ki, hayali cihan değer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zülalcim, ben topladım sana hiç üzülme :) ❤

      Sil
  28. ne kadar da güzeller, çocukken topladıklarım, en sevdiklerim de var aralarında.. kır çiçeklerinin yeri hep ayrıdır =) ruhunuzun hep böyle rengarenk ve mis kokulu kalması dileğimle, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, o senin güzelliğin. Duana yürekten amin. Sevgiler ❤

      Sil
  29. Icim acildi cicekleri gorunce :)

    YanıtlaSil
  30. Ahahahah emine bak ıspanaklı börek iyiymiş güldürdün beni 😊 bu arada çiçekler çok güzel ki :))

    YanıtlaSil
  31. Emine onlarda ne öyle. Ne kadar güzel.Senden güzel olmasın da ❤🌹🌼🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, o senin güzelliğin ❤

      Sil
  32. çiçek de yaparım kariyer de yemek de her şeyi yaparım gibi olmuş :) yine çok sırıttım yaaa :)

    YanıtlaSil
  33. iyi günler sizden bir konuda yardım istiyorum. Öteki Kalem(otekikalem.com) adlı edebiyatseverlere yönelik bir sitemiz var. Bir çekiliş düzenliyoruz ve kazananlara kitap hediye ediyoruz. Bunun duyurusunu blogunuzdan yapmanız mümkün müdür? ilginiz için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter ve instagram sosyal medya hesaplarımdan duyuru yaptım. Dilerim siteniz geniş kitlelere ulaşır ve edebiyatseverlerin buluşma noktalarından biri olur. Selamlar...

      Sil
    2. Çok teşekkkür ederim destekleriniz için

      Sil
  34. Çiçekleri çok seven biri olarak fotoğraflara baktıkça içim açıldı :) Yüreğinize sağlık :) Hepsi birbirinden güzel.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. oyy hepsi ne güzel ben de bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bloguna gelirim tabi seve seve ❤

      Sil
  36. Sadece masallarda mı? Mesela hiç tanımadık bir can bir demet çiçekle çıkıverir blogunun penceresinden bir sabah ve sizin tüm gününüzü aydınlatıverir..İyiler hep kazanır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana canım. Günlerimiz hep aydın olsun. Goccaman sevgiler ❤

      Sil
  37. yazın buketler fotoğraflar hepsi on numara kalemine sağlık süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, o senin süperliğin :) ❤

      Sil
  38. Ne güzel çicekler. Ama erkekler de alsin ihmal etmesin.

    YanıtlaSil
  39. Lakin insan sevdiğinin kalbinde çiçek dalında güzel...Topladığın çiçekler için teşekkürler ne kadar da güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh o da doğru azizim. Rica ederim hepsi senin için ❤

      Sil
  40. Merhaba, çiçekler çok güzel, yazdıklarınız da öyle gülümsettiniz beni. Çok güzel bir bloğunuz var emeğinize sağlık. Bu masala bende dahil olmak isterim tabii kabul ederseniz. Zaten herkes burdaymış sanırım bir ben yokmuşum bende geldim sizi takibime aldım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için çok teşekkürler canım. Aramıza hoş geldin, sefalar getirdin ❤

      Sil
  41. Çiçeklerin çok güzel canım, hepsi bir birinden renkli..
    Senin gibi renkli, cıvıl cıvıl, insanı tebessüme sevk ediyorlar..
    Ama dallarında da güzeller be canım..
    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nur hatun, evet dalında da pek güzeldir hepsi. Sen de sevgiyle kal emi ❤

      Sil
  42. Çiçeklerde yazıda çok güzel. Feminist abla kızmasın ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Kızmazlar inşallah, onlara da topladım çünkü :)

      Sil
  43. Ben o semaverli fotodaki çiçeği istiorum lütfen, yanına da ıspanaklı böreki de uzatırsan...
    Sen şimdi çıkabilirsin blogtan, ben kitler çıkarım sonra ;P
    Ispanaklı börek dedim de onun telifi Zehramda :) Yukarda da yorumunu gördüm güzel arkadaşımın..
    Çiçek bahane ilgi şahane ;)
    Teşekkürler, ben aldım kabul ettim hepsini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek, çay, börek, güzellikler hepsi senin olsun hatuncan :) ❤

      Sil
  44. Çiçekler harika yazınızda çok güzel olmuş :) Takipe aldımm sizi :) Benimde blogum var bakarsanız çook sevinirim :)) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, aramıza hoş geldin. Bloguna gelirim tabi seve seve ❤

      Sil