7 Tem 2016

Orijinal Annemin Orijinal Bitkileri

Edit Yazan: ~~ 65 Yorum


  Azizim, bayramı  bahane ederekten yine Bursa'ya revan olmuş idim. Ana baba bekler elbet, biz de seve seve gideriz tabi. 

  Bitkisiydi, börtü böcüğüydü, kanatlısıydı, dört ayaklısıydı derken bir nevi terapinin içinde buldum kendimi. 

  Bayram sergüzeşti ayrı bir başlıkta neşredilecektir, umuma ilan oluna.
(Töbee benim dilime ne olmuş hoy! Hintçeye başladım, kültür şoku yaşıyorum zaar.) 

   Annem orijinal hatun vesselam. Misafiri eksik olmaz. Gelenin bir daha gelesi gelir. (Uykusu gelen edebiyatçı cümlesi. Yine gelmek mi dedim.. ) 

  Orijinalliği hayatına yansıyan annemin, dekor ve bahçe bitkileri de bundan payını alıyor bittabi. 

  Müze gezen Japon turist hassasiyetiyle hepsinin resmini çektim. Hadi gel bakalım da içimiz açılsın gadasını aldığım... ❤




























⭐ 






65 yorum:

  1. Müze gezen Japon turist gibi ha 😂

    Çiçekler harika. Arka plandaki semaver de beni başka cezbetti :) Anneciğine selâmlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme, dutları karanlıkta böcüğüyle yiyen hatunun selamı var dedim :)) Onun da selamı var :) ❤

      Sil
    2. benimde dikkatimi semaver çekti. çok mu keyfine düşkünüm neyim? :D

      Sil
    3. Semaver çayı candır! ⭐

      Sil
  2. İlahi kuzum guldürdün :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuza hayran kaldım Emine Bektaşi. Yazı ve resimler çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum nazik yorumunuz için.

      Sil
  4. Yayına bayıldım. Resimlere. Anlatım mı, okumaya doyulmaz... Daa... Sen nereden biliyorsun Emine, "Gadasını aldığım" tabirini? Benin kökümün oralardadır bu laf. Bursa bilmez :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Ben yöresel söyleyişleri çok seviyorum ve bol bol kullanıyorum, aslen de Erzurumluyum gardaş :) ❤

      Sil
  5. Emine bacı, bayramın mübarek baba ocağın daim, evin ocağın huzurlu mutlu olsun. Bu güzelliklerden sonra aklıma başka dua gelmedi. Senin terapiden bende nasiplendim. Terapi ücretini bilahare gönderirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn, bilmukabele. Bu dua terapi ücretini fazlasıyla karşıladı Calimero bacı :) ❤

      Sil
  6. Çok canlı ve güzel fotolar :)

    YanıtlaSil
  7. Kaktüslere bayıldım. İlginç bitkiler bakmayı ben de seviyorum ama onlar beni sevmiyor sanırım. Bir türlü çiçek açtıramıyorum. Artık kaktüs bakıyorum ben de. Kaktüs seviyorum. Açacak mı derdi yok büyüdükçe mutlu oluyorum. Çok sevindim bu yazıyı görünce. Çiçekleri görünce içim açılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaktüsleri ben de çok seviyorum, dertsiz çiçekler ve çok ilginç türleri var. Teşekkürler canım yorumun için ❤

      Sil
  8. Maasallah hepsi cok güzel, etrafı güzelleştiren canlılar ;) benim annem de oçgirisnlstımda oturdugu apartmanın cevresini ağaçlarla çiçeklerle sebzelerle doldurdu. O da cok sever..... Hayırlı Bayram'lar. Allah tüm bayramları birlikte huzur içinde geçirmenizi nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle canım, toprağın, yeşilliğin rahatlatıcı yönü inanılmaz. Anneler daha bir kıymetini biliyor galiba :) Ve duana yürekten amin diyorum, hayırlı bayramlar ❤

      Sil
  9. Fotoğraflara bayıldım annenin ve senin Bayram'ın mübarek olsun sevdiklerinizle nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  10. Harika bunlar ya ne güzelmiş...Anneni tebrik ediyorum ne güzellikler biriktirmiş ve teşekkürler sana da bizimle paylaştığın için :)))

    YanıtlaSil
  11. Müze gezen Japon turist :) Resim için bol miktarda malzeme varmış.

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir paylaşım, böyle çiçekler, böcekler, doğa fotoğrafları içini açıyor insanın. Gitmesek de gördük diyoruz. Yine içim açıldı, hepsi çok güzel. Bakması da kolay değil bunca şeye, emek ister, sabır ister, sevgi ister... Neyse, geçmiş bayramını da tebrik ediyorum. Teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annelerde sevgi, sabır, emek hepsi var. Hayatı da böyle güzelleştiriyorlar galiba. Çok teşekkürler, nice bayramlar olsun ⭐

      Sil
  13. Ben bu orjinal anneye,kahvenin yanındaki çiçeğe,bahçedeki börtü böceğe,semaverdeki çaya ha,birde kınalı parmakların arasındaki ilginç çiçeğe bayıldım anacım.
    Ayılmam için bir bardak çay o bahçede içmek lazım arkadaş.
    Anneciğine selamlar.Seninde kınalı ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum şirin hatun. İnşallah bir gün beraber içeriz dumanı üstünde bir semaver çayı. Ne güzel olur! Annemin de selamı var. Kocaman sevgiler ❤

      Sil
  14. Merhaba,

    Fotoğraflar harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. huzur bahçesi gibi. ama sen de komik annatıyon ki :)

    YanıtlaSil
  16. fotolar güzel gerçi bayram bitti ama herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun;)

    YanıtlaSil
  17. Tabiatla başbaşa olmak insanın ruhunu dinlendiriyor. Bir karıncanın kararlı yürüyüşü bile bize heyecan veriyor.

    YanıtlaSil
  18. Baş parmak gitmiş. Ne ara çizdin ?

    YanıtlaSil
  19. ne güzel çiçekler onlarr bayıldım. uzun tüylü olandan bizdede var adını unuttum :) memleketten getirmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merve hatun. Uzun tüylü olan galiba ot :) ❤

      Sil
  20. maşallahh ben çok severemim böyle doğaya tabiata ahh ahhhh

    YanıtlaSil
  21. Ben de çiçekleri çok severim, annemin evinde de bir sürü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler pek sevilesi Kiraz hatun. Aramıza hoş geldin ❤

      Sil
  22. Eskiden annemlerde çok çiçeğimiz vardı. Şimdi evimde bir bitki bile yok :(
    Saksılara ektiğim süs biberimi bile yoldu evdeki sarı fırtına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler renk katıyor. İnşallah ilerde olur senin de ❤

      Sil
  23. Merhaba, 9. Fotografta elleriniz arasinda tuttugunuz cicege Ben de rastlamistim. Pamuksu bir dokusu vardi o minik beyaz toplarin. Anneniz ismini biliyor mu acaba bu bitkinin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pamuksu, çok değişik. Malesef bizim de kümesin önünde yetiştiğinden başka bilgi yok elimizde :) ❤

      Sil
  24. Çok güzel çiçekler. İnsana huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  25. Hoş bir yazı. Fotoğraflar harika. Elinize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Ben de bitkileri çok seviyorum.Ne güzel çiçekler.Ama çiçekler olsun böcekler olmasın istiyorum.Keşke mümkün olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların da vardır bir sebeb-i hikmeti hemi... ❤

      Sil
  27. Bursa'yı çok severim, hatta en sevdiğim şehirlerden gezmeyi sevmeyen kardeşim bile çok sevdi , sana da hayırlı tatiller emine bacı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa sevilmez mi Nur hatun :) Sana da mutlu, huzurlu tatiller canım ❤

      Sil
  28. Ya bayıldım, çiçekleri çok severim özellikle papatyaları :)) Anneniz çok güzel yetiştirmiş çiçekleri, çok canlı görünüyorlar. Papatyaların ömrü kısa olmuyor mu ben de çok istiyorum yetiştirmek bilgi verirseniz çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu papiler değişik bir tür sanırım. Boyları uzun ve çiçekleri avuç içi kadar. Ömrü çok kısa değil. Daha doğrusu birden solmuyorlar, yavaş yavaş. Bahçedeler, rahat bir yetişme ortamı da bulmuş olabilirler :) Yorumuna teşekkür ediyorum, sevgiler canım ❤

      Sil
  29. Merhaba, evet burada ki herkese katılıyorum gerçekten çok güzel, eğlendirici yazılarınız, birbirinden güzel fotoğraflarınız var :) Ellerinize sağlık. İlk fotoğrafta çocukluğuma gittim. Biz o kahverengi çiçekleri ipe dizer kendimize küpe, kolye, bilezik yapar sonra da Türkan Şoray, Fatma Girik gibi Ortalarda dolaşır filmcilik oynardık :). Yani biz çocukken öyle diyorduk =) Bir de o semaver gece gece nasıl çay çektirdi anlatamam :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım. Şanslı çocuklardık biz, bilgisayara sıkışmamıştık. Sokaktaydık ve her şey olabiliyorduk. Semaver çayı çok başka. Nasip belki bir gün o semaverden çay içeriz birlikte :) Sevgiler ❤

      Sil
    2. Ayy ne güzel olur😊. İnşallah nasip diyelim ☺ Sevgilerimle 💕💕

      Sil
  30. Fotoğraf çekimlerini beğendim. :)

    YanıtlaSil
  31. Süperr 😍😍😍 terrarium dahi var 👍köpüklü kahve de cabası vay vay, keyfiniz daim olsun 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Fenomen bacım, belki bir gün beraber höpürdetiriz kahveyi :) ❤

      Sil