19 Nis 2017

Virginia'da Azalialar

Edit Yazan: ~~ 46 Yorum

Eee sosyal medyada o kadar Emirganlı, laleli, börtü böcüklü fotolar paylaşırsanız olacağı buydu. Soluğu bağçada aldım. Bir çiçeklerin içinde gıllanmadığım kaldı. Tenhada onu da yaparım gibime geliyor.


Ben diyeyim azalia, siz deyin ormangülü, güney Amerika'ya has bir çiçek türü bu. 



Muhteşem renk ve desenleri var. 



Toprak, nem, ıslak yaprak ve ağaç kokusu. Parfüm yapsınlar daimi müşteriyim.



Altta patlamış mısır ağacını görüyoruz. 



God's art dedim görevli bacıya. God's design de desem olurdu sanki. 
Aman en doğrusu, hey gurban olduğum Rabbim. 



Azalia zamanı ilkbahar burda. Yazın ise rose. Gül. Artık İngilizcem ilerledi tatlım mani olamıyorum.



Burası Japon bahçesiydi.




Canlı canlı... 


46 yorum:

  1. Şoo yukardakide kahverengi tırtıl sürüsüydü elleham ki 😀 anammm ne güzel bir bahçe bulmuşun öle.Bizide götürüp koyaydın ya oraya 😀 kinalarinin rengide cok güzel cikmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırtıl gibiler değil mi 🙃 Havası, renkleriyle ve kokusuyla bahçenin içinde olmak çok güzeldi gerçekten 😍 Sağolasın kardeş 🌸

      Sil
  2. O senin forest rose dan burada da çok var bacım.Ben de dünleyin yazdımdı.Ay bende de bir dil bir dil,İngilizce yazmışım baksana gülü 😁😁😁Bayıldım pembiş başörtüne,yirim.Aslı bir,yüreği bir,içi dışı bir bacım .Allahın,bizim ülkemize de böyle güzel parklar bahçeler,yollar soksklar nasip etsin.İnsan yeşili gördükçe ruhu onarılıyor de mi bacı? Böyle bir yerde yaşayan insan çalışkan da olur,mutlu da olur,kötülük de düşünmez.❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım, güzelliklere çok ihtiyacı var ülkemizin. İnşallah. Hemmen yazına bakıyorum. Çok teşekkürler bacım nazik düşüncelerin için ❤

      Sil
  3. Ah be ahh bacım ahh.. İçim gitti. Burdakiler yapay lale.. Gitmedim ben emirgan'a. Napayım laleler bana yapay geliyor, kokusu yok. Kınalı ellerini yirim senin. Bende yakıcıımmm ama tırnaama gelmesin mümkünsem. Öptüm bacım nanaklarından :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laleler tablo gibi gerçekten ama evet kokusu yok. Kına güzel şey bacım, kadına çok yakıştırıyorum ben. Nasıl seviyorsan öyle yak, eminim çok yakışacak. Öpüyorum ben de ❤

      Sil
  4. Bu çiçeği bize tanıttın sağol, varol. İlk anda Azrail çağrıştırıyor. Onu da böyle güzel ve hoş kokulu karşılamak nasip olsun diyerek konuyu bağlayım. Özellikle, pembe çiçeklerini dibine dökmüş, önünde banklı fotoğraf çok güzel. Al duvara as.. İnstagramda da yayınlasan, bir de o fotoya bir hikaye yazsan olur mu? Hep bir şeyler istiyorum ama biliyorum ki nazımın geçtiği yer, muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablo gibi gerçekten değil mi. Banklı fotoğrafı yayınlarım tabi ama hikaye yazmayı beceremiyorum ben. Öylesine bir şeyler yazarım belki. Çok teşekkürler yorumun için. Sevgilerimle.

      Sil
  5. Ay ne şahane bunlar. Kıskandım vallahi de billahi de... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de de botanik bahçeleri var, gerçi hiç gitmedim ama onlar da çok güzeldir belki :) Sevgiler benden de.

      Sil
  6. Niye bizde böyle bahçeler, bitkiler yok bilmiyorum. son yıllarda
    her yere laleler ekiliyor gerçi ama yarısı da geceleri sökülüyormuş.
    büyükşehir park ve bahçelerde çalışan arkadaşım diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece sökülmelerine şaşırmadım. Hak hukuk uzunca bir süredir yok memleketimde...

      Sil
  7. Ya bayildim hepsinee! Ne kadar hos ve goz alici gorunuyorlar. Cektigin herbir karenin icine birileri koyup, oralarda fotograf cekmeyi hayal ettim bakarken. Sonra da neden benim yasadigim yerde boylesi yok dedim. :( Neyse Ellerine saglik canim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iç açıcı değil mi gerçekten :) İnsanın ruhu tazeleniyor. Bizde ağacı kesip yerine beton dökmeseler ona da razıydık. Sevgiler canım.

      Sil
  8. parmaklarına ne oldu ?

    YanıtlaSil
  9. Kurban olduğum Allahım ne güzellikler vermiş de insanların gözlerindeki kara perde ancak yok etmeye güdümlü. Ay ben hâlâ düzelememişim, bırakın şu ağaçların dibinde azıcık bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma çiçeği, dekoru geçtik, ağaçlara dokunmasalar yeterdi. Allah'ın hikmetinden sual olunmaz. Bakalım ne gösterecek...

      Sil
  10. çiçekler güzel de be kardeşim kaç kutu kına aldın yanına yahu, hep varlar :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm dönmüş baya bir almışım galiba :))

      Sil
  11. Ayyy renklere bayıldım! Keşke her yer böyle olsa... Nasıl huzur dolardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke. Ülkece huzura çok ihtiyacımız var...

      Sil
  12. Renkleriniz çiçeklerle uyum sağlamış :)

    YanıtlaSil
  13. Patlamış mısır ağacına talibim 😍😍😍

    YanıtlaSil
  14. Hay Maaşallah ne güzel görseller şimdi oralarda olmak vardı.Benim kız o çiçekleri ağaçları gördükçe herhalde heyecandan ne yapacağını bilemezdi :)

    YanıtlaSil
  15. oooo ingilizcen ilerlemiiş hihihi :)

    YanıtlaSil
  16. Nasıl güzel çiçekler onlar. Begonvillerime eş olsa ne güzel olur. Rabbim kudretini her köşede farklı gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Begonviller de çok güzeldir. Yaprağı az, çiçeği bol. Biraz da benziyorlar sanki :)

      Sil
  17. Harbiden parfümü olsa da sıksak o ne güzel bir koku olur öyle; manzaraya bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğanın içinde olmak çok güzel gerçekten.

      Sil
  18. Yılın en güzel zamanı baharda doga rengarenk oluyor çok şükür :) Bu arada resimler harika.

    YanıtlaSil
  19. Bacım gıllanmadığım kaldı dediğine göre dadaşsan.rabbim ne güzel yaratmış sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dadaşım bacım evet. Gerçekten Allah'ın sanatı değil mi... Sevgiler benden de.

      Sil
  20. Ne güzel kareler bunlar.İnsanın içini kıpır kıpır ediyor.O çiçeklerin içine dalasım,kaybolasım geldi.Oooh gözüm gönlüm açıldı. Teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben teşekkür ederim. Bu güzelliğin içinde olmak da harikaydı. Sevgiler :)

      Sil
  21. Cənnət kimi vallahi yaaa... Ohh qoxusu buralara qədər gəldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde olmak çok güzeldi gerçekten aybalam :)

      Sil