29 Kas 2016

Miami

Edit Yazan: ~~ 76 Yorum
  
  Saffeeet Himmeeet Gayreeet! Bahın hele bacınız Miami'ye gitmiş!
  14 saatlik bir araba yolculuğu. Allah'tan yollar dümdüz ve doğa harikası da ona bak, buna bak derken geçiverdi zaman. 




  Canobibiş de bizleydi. Kedi ile seyahat ayrı bir yazı konusu ama ben böyle sabırlı ve sorunsuz bir hayvan görmedim. Yol boyu kucağımda uyudu. Arada dolaştı, ayaklarını açtı, geldi yine uyudu. Gerçi dönüşte son bir saat sesi durmadı ama çok görmüyorum, biz de çok yorulduk. (Kahve içmekten, sakız çiğnemekten heder olduk) 



    Yol boyu pek çok kumsal var. Bunlardan biri de Cocoa Beach.



   Miami palmiye cenneti. Havası hâlâ sıcak. Benim yaşadığım eyalete göre yüksek binaları daha çok, özellikle sahil tarafında.  Bunun dışında sanki Amerika değil. Kulağıma bir kez İngilizce kelime çarpmadı. Meksikalılar basmış. Trafikte korna da var.    Evler pek Amerikan tarzı değil, Türkiye'deki evler gibi. Müstakil evlerin pencerelerinde parmaklıklar var. Bizim burda görmediğimiz sahneler. 
   (Ayy yerleşmiş de kıyaslama yapıyör)




   Sahili muhteşem, beyaz kumlar, turkuaz rengi tertemiz deniz. (Bilgisayarlardaki arka plan resimleri var ya, hah oralar buralar işte) 






   Türkiye'deyken görüştüğümüz, Bollywood konuşup kahve içtiğimiz arkadaşımla da buluştuk Miami'de. Çok özleşmişiz, uyku dışında aralıksız muhabbet ettik galiba. Dünya küçücük ve Allah çok büyük azizim.





    Velhasıl anacım yorucu ama bir o kadden de fevkalâdenin fevkinde bir gezi oldu.

Amerika, seviyorum seni kız ❤ 


Daha çok macerağğ içün Instagram'da 

@eminebektasi 









76 yorum:

  1. Çok güzel gerçekten, resmen png gibi manzaralar var maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sen de görürsün oraları kardeş ⭐

      Sil
  2. Nefis kareler senin gözünden görmüş olduk teşekkürler.Minnak da gezmelere çıkmış aferin uslu da durmuş. BADEM le iki sokak gitmek mümkün değil krize giriyor mübarek biz onu gezdireceğimize o bizi eve bağladı:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hatice hanımcım. Valla bizimki de baktı çok geziyor bunlar, boynunu büktü mecbur alıştı :))

      Sil
    2. iyi yapmış yenilikler görmek güzeldir:)

      Sil
  3. Fevkaladenin fevkinde bi yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Hiç bir işi yarına bırakmamak lazım. Hemen geldim, gördüm, hayran kaldım. Ne güzel yerler. Sefan olsun kuzum. Daha da kaçırmam inşallah yayınlarını . Sevgiler kızıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ece ablacım, senin de mutlu huzurlu günlerin olsun. Sevgilerimle ❤

      Sil
  5. Çook güzel anlatmışsın bacım fotolar videolarda harika. �� Gerçekten uyku dışında sürekli konuştuk ilk gece 3te yattık ama otursak sabaha kadar otururduk. Ama yinede konuşacak konular kalmış biliyor musun. Sonradan düşününce geliyor aklıma. Onlarda 2. görüşmeye inşaallah.����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emojiler soru işareti şeklinde çıkıyo :(

      Sil
    2. Çok keyifliydi gerçekten canım. Evet muhabbetin kalanı sonraki buluşmamızda inşallah :) Emojileri ben hayal ettim, sorun değil :) ❤

      Sil
  6. Deniz harika gözüküyor. Kucakta kediyle ne keyifli geçmiştir o yolculuk :)

    YanıtlaSil
  7. vayyyhh bacııım Miami'ye mi gittin seen gurban olsunlar senin o gınalı parmahlarına guzuuum guzum :)


    görseller harika bayıldım bayıldım süpersin bacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma guzuuuum Allah düşürdü yolumu oralara. Sağolasın bacım, sen de süpersin :) ❤

      Sil
  8. Çok güzel fotoğraflar, gözümüzün önüne geldi. OKyanusun farkını nasıl hissediyor insan, bir ürkütücü yanı var. Kasırgaları da meşhur malum. Amerika koca ülke, eyaletten eyalete farklar oluyordur. Allah içine sindirsin, gez dolaş öğren gel. Oralı olma.. Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okyanusun sesi de, görüntüsü de denizden farklı gerçekten. Tefekkür etmeye vesile. Eyvallah Begonvilli hatun, sevgilerimle ❤

      Sil
  9. ba-yıl-dım :) çok şanslısın maşallah darısı başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sen de görürsün oraları tatlım :) ❤

      Sil
  10. Ablamın da siyam kedisi var.Kedilerden korkardım ama alıştım artık :) Ne güzel yerleri geziyorsun yaaaaa...İmrenmemek mümkün değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler özel hayvanlar Yurdagül hanımcım, yaşayınca anlıyor insan. İnşallah sen de gidersin gönlünün arzu ettiği yerlere :) ❤

      Sil
  11. Şimdi Miami' de olmak vardı :) Şarkıdaki gibi. Kısmet olmadı oraları görmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah büyük erenler, nasip işi belli olmaz ⭐

      Sil
  12. Emine ablam. Var ya acayip bir şekilde imreniyorum sana :) hiç amerikaya gitmek gibi bir hayalim olmadı, benim hayaller başka ülkelerde ama heveslendirdin beni eyvah. :) hele ki instagramına bayılıyorum o ayrı bi yazı konusu. Oralarda kendine çok iyi bak. Öptüm seni :)
    Simurgcann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simurgcan'ım tatlım, bu yazın dua yerine geçsin de sen de gönlünün istediği yerleri bir bir gez emi :) ❤

      Sil
  13. Ne güzel fotolar. Miami'yi görmüş kadar oldum sayende... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Persephone hatun, benden de sevgiler ❤

      Sil
  14. Nefis kareler ne büyük talih oraları görüyorsun :)
    İnşAllah daha çok gezer bizim içinde bloğunda paylaşırsın 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum gönlü güzel bacılar ❤

      Sil
  15. Bana cenneti yaşattın fotoğraflarınla. Bu ne güzellik ya.. Bir kez daha Amerika hayranlığım arttı. Allah bana da nasip etsin. İnşalllah diyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, gerçekten dünyada cennetten numuneler mevcut değil mi... İnşallah sen de görürsün oraları canım, inşallah, inşallah :) ❤

      Sil
  16. Ayyy çok güzel görünüyor. Bir de yüzenleri gördüm sanki, burası buz gibi içim üşüdü resmen :)
    Hahah yalnız kıyaslama yapıyor yorumuna da çok güldüm. Gez gez de paylaş bizimle de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar serinledi ama Miami daha sıcak canım, yazlıklarla gezdik. Daha çok yayın paylaşırım inşallah. Biz de senin yeni keşiflerini bekliyoruz :) ❤

      Sil
  17. Buradan Miami'ye selamlar :)) Çok güzel görünüyor, sayende Miami'ye gitmiş gibi olduk :D Umarım bir gün gibisini de kaldırabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Nasibinde varsa dünyanın ucuna bile gidersin canım :) ❤

      Sil
  18. Maşallah iyi geliyorsun, burdan miamiye selamlar♥♥

    YanıtlaSil
  19. Fotoğraflar çok güzel ve orjinal. Amerika hep filmlerde gördüğüm gibi yerleşmiş zihnime. Amerikaya olan bakış açım değişti nerdeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğüm kadarıyla düzenli, doğası korunmuş, insanları mutlu bir ülke ⭐

      Sil
  20. Gezmiş kadar oluyoruz sayende :) keyfin daim olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de huzurlu, mutlu günlerin olsun canım ❤

      Sil
  21. Ay ne güzel geziyorsunuz, resimler çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  22. Yaa bayildim, büyük bir keyifle okudum yaziyi. Hic yazinin sonuna gelmesem diye baktim fotolara. Hep böyle Amerika manzarali , bol fotolu yazilar paylas bacim ya, pek bi dadindan yinmiyii:) Ellerine saglik. Ne güzel bir gezi olmus. Keske hep gezseniz de bizimle paylassan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canımcım. Paylaşırım inşallah. Senin gezi yazıların da çok güzel oluyor. Oralar da tablo gibi çünkü ❤

      Sil
  23. Oh hatun keyfin bol olsun.Oradaki gözümüz kulağımız oldun.Ne iyi ettin.Sevgiler en kocamanından ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizin keyfi bol olsun hatuncum. Benden de sevgiler ❤

      Sil
  24. Kendi geziyi geziyi yetmiyi pisiki de gezdiriyi... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlümüz gözümüz beraber açılsın deyi :) ❤

      Sil
  25. Darısı başımıza inşallah çok merak ettiğim bir yer :)

    YanıtlaSil
  26. Allah banada gitmeyi nasip etsin😊Yılbaşı çekilişime bekliyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, yurtdışına gönderim varsa çekilişe katılırım :) ❤

      Sil
  27. Sayende de belgesel izler gibi izliyoruz biz de Amerika'yı hatuncum valla gezmiş kadar olduk 😊. Hatta neredeyse burada da havalar bu kadar bozulmuşken ben de bi Amerika yapacağım ışınlıycam kendimi çoluk çocuk oraya 😄. Bi kahve de biz içeriz artık karşılıklı 😄😄❤

    YanıtlaSil
  28. Yine ağzımızın suyunu akıttın valla. Bu arada tasarım değişmiş yeni görüyorum çok tatlı olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sana da nasip olsun canım. Çok teşekkürler :) ❤

      Sil
  29. Çok güzel resimler gerçekten :)

    YanıtlaSil
  30. Miami Vice dizisiyle büyüdüğümüzden başlığı görünce hayalimde timsahlar canlanıverdi... Sahiller ne kadar geniş. Haftasonu oraların hallerini düşünemiyorum bile. Şu an ılıman mı oralar? Hava durumunu gecenin bu saatinde idrak edemedim... Sizin şu yol fotoğraflarına bayılıyorum. İlk tanıştığımızdan beri dikkatimi çekiyor...
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yolları seviyorum :) Ben güneydeyim, o yüzden burda bahar havası var hâlâ. Haftasonu oralar doluyordur eminim. Benden de sevgiler ❤

      Sil
  31. Kedi normalde yolda durmaz derler , hatta babam kedi almamamıza sebep olarak yollarda hasta olur diyor :D
    Birde trump amca Meksikalıları kovucaktı , halen varlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür bizim kedi ile seyahat genelde keyifli geçiyor canım. Sakinleştirici verenler varmış ama ben ihtiyaç duymuyorum. Trump daha devralmadı, gelince dünyaya ne yapacağını Allah bilir :) ❤

      Sil
  32. çok güzel ama yaaa!:) kedine de maşallah valla biz dayanamayız o kadar yola, o iyi dayanmış!:)

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar,
    Benimde gitmek istediğim yerlerin başında geliyor diyebilirim Allah inşallah nasip eder :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Blogunuza gelirim tabi seve seve...

      Sil
  34. Hele bi baak. Anam ne güzel yere gitmişin. Bize reva mı bu. Burası çoook soğuk. Neyse sayende bi nebze biz de gezdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraların havası bir değişik, soğuk oluyor bir gün, bir gün bahar :)

      Sil
  35. Çok güzel fotoğraflayıp anlatmışsınız. Sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
  36. Emine çok güzel yerler..Okyanus ayrı güzel yahu:) .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker kız gelmiş bloguma ay, pek mutlu oldum resmini görünce :) Çok güzel buralar ya hakkat ❤

      Sil
  37. Vay be tam benlik yerler. Tüm karelere bayıldım. Hele de sahiller mükemmeldi

    YanıtlaSil