21 Eki 2016

Yeni Dünya Yeni Hayat

Edit Yazan: ~~ 85 Yorum

Azizim neler oldu neler! 

  Amerika'ya gittim. Yeter gari her yıl gelip dolaştığım dedim, yerleşmeye karar verdim.
  Ev aradım çılgınlar gibi. Blog biraz uğraş istiyor, internetim de az idi yazamadım ev sürecinde, gelemedim güzeller güzeli bloglarınıza. 
  
  But I came back! 


 Kedimi, Allah'a ve anneme emanet etmiştim. Bir ay evlatları gibi baktılar. Sonra buraya gelen iki arkadaşla Cano'yu Amerika'ya getirttik. (Prosedürden fenalık basmıştı, o gece diken üstündeydim, gelebilecek mi diye.) Çok şükür kavuştuk. 


   Nihayetinde yerleştim, ev işi de halloldu. Amerika ile ilgili izlenimlerimi anlatırım inşallah. Bu sıralar gezmekten yıpranmış ayaklarımı dinlendiriyorum. Elimde çay bardağında Türk kahvesi. (Küçük fincan arıyorum hâlâ.)


   Madem yeni başlangıçlar oldu, blog da bir tazelensin, nefes alsın dedim. BlogYazarki kardeşin büyük gayreti ve sabrıyla bu şirinceğiz halini aldı. (Kendisi canından bezdiyse sebebi ben olabilirim.) Üstelik hiçbir karşılık beklemeden yaptı bunu. Yardımları, ilgisi ve özenli çalışması için bir kez daha teşekkür ediyorum. 


  Yorumlarıyla halimi hatrımı soran, beni merak eden canlara da şükran kesira. Seviyorum sizi, happynisi. (Allah'ım edebiyat hocalarım beni daşa dutacak.) 

 Bu arada instagramda maceralarımı paylaşıyorum @amerikali.hatun 🌸 
 Gelin orda da kaynaşalım, kaynatalım. 


  Bende havadisler cumbul cumbul. Siz neler ettiniz anacım? Kaçan göçen var mı? Hayatı 180 derece değişen? Havalar soğudu mu orda? Mezun olan, iş değiştiren, evlenen, bebişi olan var mı? 




85 yorum:

  1. Kalben maşallah!..çok mutlu ol çok huzurlu yaşa nerde olursan ol dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkürler canım benim, bilmukabele ❤

      Sil
  2. Vay vay vay vay, haberler buradaymış :) Haydi hayırlı olsun hatun, kim bilir paylaşacak ne çok şey olur şimdi :)

    Şablon da pek hoş olmuş, geçende bloğumda bıktım yeni karışık şablonlardan dediydim emme bu karışık değil, ay ne güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Handan hatuncum, gerçekten öyle çok şey var ki anlatacak. Blogum çok şükür istediğim gibi oldu, bazıları bana da karışık geliyor :) BlogYazarki'nin eline sağlık. Biraz da böyle kullanayım bakalım ❤

      Sil
  3. Hatuncum Eminecim, hayırlı uğurlu olsun.Hayatındaki tüm yenilikler sana huzur ve neşe katsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim, çok teşekkür ederim. Cümlemizin hayatı huzurlu, neşeli geçsin ❤

      Sil
  4. Hayırlı olsun, buradan haberlerini alacağız. Nasıl, ne kadar, ne zaman, niye hepsini anlatırsın. Zaten birbirimizi göremiyoruz, aa gittin mi burukluğu da neden? Muhabbet böyle bir şey, çok mutlu ol hep mutlu ol hep burada ol. Çok sevgiler, Allah'a emanet ol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım. Dualarına yürekten amin. Elbette gönüller bir olunca neden burukluk olsun. Bir bağ kurulduysa -ki buna inanıyorum- zaman ve mekanın önemi yoktur. Benden de goccaman sevgiler :) Allah'a emanet olasın ❤

      Sil
  5. Ayyy cildiriciiiim!!! Niye biliyo musun?
    Senin yazini görür görmez atladim hemen, cok merak ediyordum cünkü seni. Elin Amerikalarinda ne yapiyor, nasil gidiyor diye. Cünkü instagramda ilk günler paylasimlarini görüyordum, merakla ve ilgiyle takip ediyordum, sonra birden kesildi, hic görünmez oldun.

    Dedim herhalde interneti yoktur falan. Ara ara aklima geliyordun yine, niye hala birsey paylasmiyor diye. Simdi sen instagramda paylasiyorum deyince, dedim nasil olur? ben niye görmüyorum peki?
    Hemen gidip baktim ki yoksun takipcilerimin ve takip ettiklerimin arasinda? Ama nasil olur bu? Ben seni takibe aldigimi cok iyi biliyorum cünkü ilk günler görüyordum seni.
    Nasil oldu bu is, sen nasil uctun listemden valla hic anlamadim, sasirdim kaldim. Senin bir fikrin var mi bacim??

    Ariyorum bulamiyorum da. Lütfen beni hemen ekle yine nolur: ayse.3343
    Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep Amerika'nın oyunu bunlar 😄 Allah razı olsun, vefalı Ayşe bacım. Kullanıcı adımı değiştirdim ondan olabilir ama halloldu zaar. Çok içten, en içten sevgilerimle ❤

      Sil
  6. oyyyy nerelerde derken yerleşmiş bile Amerikalara :))) hayırlısı olsun pisicik de gelmiş oh miss. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Hatice hatun. Evet çok şükür pisicik de geldi :) Benden de sevgiler ❤

      Sil
  7. Ya beni tanıyor musunuz bilmiyorum ama sizden küçük bir ricam olacak. Böyle farklı yerlerde bulunan insanlardan benim bulunmak istediğim yerlere ismimi yazmasını çok arzu ediyorum. Lütfen bir küçük kağıda "Samet Tutal | Kişisel Blog" yazıp O mükemmel Amerika manzarasına karşın resmini çeker misiniz? Bunu çok istiyorum. Eğer yapamaz iseniz söyleyin, üzülmem. Şimdiden teşekkür ederim. İlla isimde değil, blogun anasayfası da olur, hatta daha güzel olur. Oralarda izimi veya bana ait bir şeyi görmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tanımıyorum erenler ama ara sıra blogunda yazılarını okuyorum. Söylediğin fotoğrafı çekerim tabi neden olmasın. İlk fırsatta inşallah ⭐

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Eğer çekerseniz fotoğrafı "sametutal@gmail.com" gmail hesabıma atabilirsiniz. Tekrardan teşekkür ederim.

      Sil
  8. Uzun zamandır sessizdin nereden çıktığın belli oldu abla :) Amerikaya ne için gitmiştin sorması ayıp sadece bir gezi için mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yıl gezmek için gidiyordum kardeş, nasip olursa uzun kalmaya karar verdim ⭐

      Sil
  9. Blog güzel, haberler güzel :) Hayırlı olsun diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Nerelerde derken Ametika'lardan çıktın:) Hayırlı uğurlu olsun... Yeni başlangıçlar güzeldir... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Persephone hatun, evet tazelenmek gerekiyor arada. Benden de sevgiler ❤

      Sil
  11. Blogun yeni hali de derli ,toplu güzel olmuş. Bekliyoruz bu yerlere dair yeni yazınızı :) Özletmeyin fazla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yurdagül hatun, blogun eski hali Google için uygun değildi arkadaşlar uyarıyordu ama direniyordum :) İnşallah paylaşacağım yeni yazılar ❤

      Sil
  12. Şimdi Amerika düşünsün :) Güzel yazılarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşif başlasın. Teşekkür ediyorum erenler ⭐

      Sil
  13. Resmen hayalim Amerika :) beni de alır mısın yanına 🙃 Yeni takip ediyorum. Ve neden nasıl Amerika merak içindeyim. Belki yol gösterenim olursun ☺️
    Yeni hayatınız hayırlı uğurlu olsun 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim, uzun süredir gezmek için gidiyordum, biraz da yaşayayım dedim 😊 Amerika görülesi ve yaşanılası bir ülke gerçekten. İnşallah sana da nasip olur. İzlenimlerimi paylaşacağım. Çok teşekkürler fındıkurdu ❤

      Sil
  14. Bende durum aynı da sendeki haberler şahane imiş Emine hatun :) Çok çok mutlu olduğun, huzur dolduğun bir yenilik olur umarım senin için❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Akela hatun, cümlemizin hayatı huzurlu, mutlu geçsin ❤

      Sil
  15. Blog teman çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Yeni hayatınızda mutluluklar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, benden de sevgiler ❤

      Sil
  17. harika bir haber bu ! size çok iyi geleceğini düşünüyorum =) amerikaya yerleşmek için gerekli olan evraklar, ne gibi şeyler gerekiyor, vize vs tarzı gerekenler hakkında bir yazı yazarsanız çok sevinirim, çok faydası dokunur. yeni hayatınızda, evinizde mutluluklar sizin olsun hep <3 kediciğinizle de kavuşmanıza çok sesvindim sağ salim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Duygun hatun. İnşallah iyi gelir, seviyorum Amerika'yı. Benim burda oturum hakkım var. Onun dışında yerleşmek için nasıl bir yol izleniyor pek bilgim yok. Öğrendiğimde yazarım inşallah :) Sevgiler ❤

      Sil
    2. o zaman çok şanslısınız, yine de bilginiz olursa paylaşımınızı bekliyorum =)) bol bol fotoğraf çekin, çok beğendim bulunduğunuz bölgeyi <3

      Sil
  18. Kaçıp gidip sonra haber veriyorsun demek. Aslında yorum yazmamak vardı ama dayanamadım. Hakkında hayırlısı olsun. Allah pişman etmesin inşallah :) takibe de alacağım instagram da :) belki bir gün bende kaçarım rehber olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu arada blog tasarımın harika olmuş güle güle kullan :) 3

      Sil
    2. Ay canım benim çok teşekkürler, Allah razı olsun. Yerleşme süreci pek telaşeli oldu valla. Seni de beklerim buralara :) ❤

      Sil
  19. Umarım güzellikler getirsin Amerika size.Sevgiler<3<3

    YanıtlaSil
  20. Memleket dar mı geldi seyyahe hatun? Hayırlı olsun, Allah utandırmasın inşaallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn, tebdil-i mekanda ferahlık vardır Calimero bacı ❤

      Sil
  21. Sonunda bende okuyabildim Emine Bacı 😊 Umarım hayırlara vesile Olacak Amerika .. Macera doLu Amerika .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kardeş, çok çok teşekkür ediyorum ⭐

      Sil
  22. Allah Allaaaah. Niye gittin a bacım? Yoksa hepten mi oralarda yaşamaya niyetlisin? Etmeyiver gari. Vatan gibisi yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vatan gibisi yoktur bacım doğru dersin. Lakin tebdil-i mekanda ferahlık vardır, buraları da seviyorum :) ❤

      Sil
  23. Amerika yaşamını merakla okuyacaz Emine Hatun :)

    YanıtlaSil
  24. Nice photos!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
  25. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim.. http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  26. Emine'cim ben de merak etmistim seni ama okullar açıldı filan ondan yoğun herhalde diye düşünürken, sen teee Amerika'dan cik dedin =). Yeni hayatın da dilerim herşey gönlünce olsun. Tebdili mekan da ferahlık vardır diye boşa söylememişlerdir herhalde Atalarımız. Sana da yeni ülke, yeni hayat ferahlık getirsin =). Dur geliyorum instagram hesabına orda görüşürüz artık =). Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn, Allah razı olsun Zehra hatuncum. Değişiklikler iyi gelir bazen :) Instagrama da bekliyorum gari ❤

      Sil
    2. Aminnn, Allah razı olsun Zehra hatuncum. Değişiklikler iyi gelir bazen :) Instagrama da bekliyorum gari ❤

      Sil
  27. Süpersin diyorum başkada bişi diyemiyorum...Hep mutlu ol...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin süperliğin :) Çok teşekkür ediyorum, sevgiler ❤

      Sil
  28. iyi başlangıçlar

    YanıtlaSil
  29. Ooo biz seninle daha kahve içecektik. Nereye kaçtın? Geçen gün şirketten bir arkadaşımla gırgır olsun diye green card'a başvurduk :) Üstelik bir de kendimize Houston'u seçtik yaşayacağımız yer olarak :) Ev fiyatlarına bile baktık o kadar yani. Tabi hepsi bizim için sadece hayal ve şamataydı. Ama senin için gerçek olmuş. Umarım yeni seçimin çok büyük mutluluklar getirir sana, mutlulukla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasipte varsa elbet kahve içeriz Nur hatun. Belli mi olur sen de gelirsin belki buralara. Ama Houston çok sıcak diyorlar :) Çok teşekkürler canım, sevgiler ❤

      Sil
    2. Ya nasip ya kısmet.. Bende bu şans oldukça güzel şeyler zor benim için ama ALLAH büyük tabi..

      Sil
  30. Yeni dünyanda mutluluklar canım. Amerikayi gezmeyi ben de çok istemişimdir. Bol bol Amerika resimleri istiyoruz o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, inşallah sen de gezersin buraları. Resimler gelecek inşallah ❤

      Sil
  31. Amerika da , ev arama maceralı , korkulu dakikalar aynısı bize de olmuştu , illah ettirmişti bizide . Sanada hayırlı olsun emine bacı :D Sen yine çay bardağı bulmuşsun biz onuda bulamamıştık, plastik bardaklar kullanıyorduk :D
    Ay cano çok tatlı ya ^^
    Blogunun yeni görünümüde hayırlı olsun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi Amerika'dasın bilmiyordum, hiç konusu geçmemiş demek ki. Öncesinde otel süreci var ki, kağıt bardak sürecini orda yaşadım ben de baya bir süre :) Cano candır ya. Çok teşekkürler Saliha bacı :) ❤

      Sil
    2. Yok şuanda amerikada değiliz , 1 yıl kadar kalmıştık ama ben yine kısa süreli gitmek istiyorum baklaım kısmet :D

      Sil
    3. İnşallah tekrar gidersin canım :) ❤

      Sil
  32. Blogunuzu ilk ziyaretim ve öyle dolu ve hareketli keza heyecanlı yazıyla karşılaştım ki.. Ya da ben öyle hissettim. Hissettirdiniz. Günlerinizi dolu dolu yaşamanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Hohori! Çok teşekkürler güzel düşüncelerin için ❤

      Sil
  33. emine hatuncum bu postunu atlamışım ben ondan şaşırmıştım. bosnadaydı birden abdye gitti. kuş mübarek :) yeni yaşamında sana mutluluklar diliyorum.
    nasıl gittin canım green cardla mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim, çok teşekkür ediyorum. Öğrenciyken derdim hayatım çok monoton, hep ders çalışıyorum diye. Eşref saatine geldi galiba :) Evet green card vardı bende canım ❤

      Sil
  34. AAA bi önceki yazıya benim de hayalim Kanada'ya yerleşmek demiştim, sen Amerikalara gitmişsin bile :)
    Ohh ne güzel olmuş Hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buraya yerleştim, çok teşekkürler canım. Senin de hakkında hayırlısı olsun :) ❤

      Sil
  35. Güle güle oturun canim. Blog da çok güzel olmus. Simdi instagramda seni bulmaya çalisayim.

    YanıtlaSil
  36. oleeeey instagram tımams. ya bak bende yanda insta du bakayım amerikalı hatun öyle mi :) istanbulda da halloween oluyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halloween pek eğlenceli, İstanbul eksik kalmaz zati :)

      Sil
  37. yani başlangıçlar hayırlı olsun :) yeni temaya da bayıldım ayrıca cok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  38. Vaay hayırlı olsun kardeş. Bizde aynı döne yuvarlana tepemizden tır geçe gidiyoruz. Yeni mekanın hayırlı olsun. Blog da çok sade güzel olmuş beğendim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kardeş, Allah cümlemizin ahvalini daha iyi etsin. Selametle...

      Sil
  39. Hoşgeldin sefalar getirdin değişen bir şey yok .Bol bol tembellik ediyorum

    yürekten sevgiler.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım, arada tembellik de lazım :) Sevgiler ❤

      Sil