13 Mar 2017

Seyrettim De Ne Oldi

Edit Yazan: ~~ 41 Yorum

Beğenmediğimiz filmleri hırpalıyor, yerden yere vuruyoruz. Buyrun, okuyun, içiniz ferahlasın, yağlarınız erisin. 


Baahubali



    Bence bütün sorun başrolde. Güya yiğit bir savaşçı, ergen gibi dağ başlarında, kız peşinde dolanıyor. 
    Savaş sahneleri eyi ama gene de bir şeyler olmamış, eksik gibi. Ah Rudra oynayacaktı ki bu filmde.
 Ah ah... Rudrağğ...


I 2015



    Bismillah saatlerimi heder ede ede izledim şunu, Allah beni ıslah etsin. Fantastik, komedi, gerilim yapmaya çalışmışlar. Çok da çalışmamışlar, olmamış. Geçtik bunu.


Veer Zaara



Yani yorumları okuyunca dedim tamam hönküre hönküre ağlayıp aşktan öleceğiz, mendil hazır dursun. Anacım ne zaman baksam çayır çimen koşturup şarkı söylüyor bunlar. Sonunu getiremedim yalan yok. Ama şarkıları çok güzel.


Madrasapattinam 



İngiliz yaşlı kadın Hindistan'da geçmişini arıyor. Biraz Titanik gibi. 
O başroldeki kızın maşallahı var bak. Çok güzel. Ama o adam. Arkadaş filmin başında yaban, aşık oluyor yaban. Sonunda göremedik herifi, kesin gene yaban. 
Heç dutmadım.


Rab Ne Bana Di Jodi 



Çok güzel başladı. Düğüne gelirken damat öldü. Bizim memur kılıklı Shah Rukh kıza o an vurulunca, baba kızı buna verdi. Kız mutsuz falan. Adam dans kursunda bıyıksız modern haliyle kıza musallat oldu. İşte iki taraftan yürüttü. Yürütüyordu içim şüştü kapattım. Yahu ben de zannettim kurstaki Shah Rukh matah bir şey olacak. Gıcık ergenus hareketler. De get çocuk. 


Vivah



Evet samimi bir film. Hatta ilk dakikalarda sevdim de içtenliğini. Ama böyle ne bileyim dük. Ele dümdük. Kimse aşkından sürünmüyor. Herkes mutlu. 
Sürüneceksiniz ülennnn.


Gişemde çakılan filmler devam edecek.





41 yorum:

  1. Sen beğenmediysen ben de beğenmem ... Aha yorum yaptım . Ele dümdük okuyup geçmedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın tatlım. Aktif bılogırın hali de bir başka oluyor :) ❤

      Sil
  2. Sen beğenmediysen bende izlemem hiç birini. Zaten sadece ver zaara yı izledim aralarından ama hiçbirşey hatırlamıyorum. Yorumlarını okumak çok eğlenceliydi. Devamını bekleriz gişende çakılı kalan filmlerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Ben ettim siz etmeyin diye bütün gayretim :) ❤

      Sil
  3. Hahaha, dur ben de vuriim bir. Geçen gece Musa'nın filmini izledim, tanrılar ve krallar mı neydi. O kadar efekt,görsellik felan ıyk, patladım sıkıntıdan. On Emir daha iyiydi yahu, yıllar yıllar önce dandirik teknolojilerle çekmişler ama en azından kurgusu vardı, bu ne be! İki buçuk saatimi yedi iki buçuk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ziyan olan saatler için sadaka verek de hora geçsin bari :) ❤

      Sil
  4. Allahım yaaa :D anlatım tarzına bittim. içlerinden bi verr zaara izlemiştim dans ede ede.. sıktıydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki filmlere bakacağız değil mi Kerime hatuncum :) ❤

      Sil
  5. Sen anlattın ya bize yeter hem güldük hem de Emine gurbette diye üzüldük gene. Devam et, unutmadan ferro bir şey o çikolatalardan çok yeme ama motivasyon sayfası da açar hatta amme hizmeti de olur diyorsan bilemem. Her türlü kabulümüzsün, muhabbet ve duam ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine gurbette diye üzülmeyin, hepimiz gurbetteyiz. Çikolatalardan çok yemiyorum, kamu spotuydu :) Sevgilerimle çok ❤

      Sil
  6. İlk filme vuruldum. Hem de Beginning ! Breh anasını sayın seyirciler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ikincisine gerçekten vuruluruz bakalım ⭐

      Sil
  7. Hint filmleri beni neden sarmıyor kuzu yaa..acaba can alıcı bir film önersen de ben de senin bakış açınla değerlendirsem mi diye düşünüyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam can alıcı bir film önereceğim. Tez zamanda blogunda inşallah :) ❤

      Sil
  8. :)))) En son film bana göre sanırım. Zira gerçek hayatta kafama takmam gereken öyle çok şey var ki o yüzden filmler/diziler artık beni germesin üzmesin istiyorum. Bilgiler için sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son filmde kuşlar gibi mutlular. Hint filmleri genelde mutlu eder zaten. Ama çok kafana takma öyle, üzülürüm. Gerçek dünya burası değil biliyorsun canım ❤

      Sil
  9. veer-zaara da sadece müzik var başka bi şi yok ..bol bol ağdalı Yeşilçam filmlerinin bollywood hali :)vivah da görücü usulü evliliğe teşvik için prim almış olabilirler diye komplo teorilerim var:)onda da hoş olan müzik bir de karakterlerin isimlerinin manası..prem aşk,poonam dolunay :)

    diğerlerini izlemediğimden bi şi diyemeyeceğim ama surinderciğimi nasıl çizebilmişsiniz öyle:(

    sizi şuraya davet ediyor

    https://bollywoodcekirge.blogspot.com.tr/2017/01/rab-ne-bana-di-jodi.html

    ve filmi bitirmenizi rica ediyorum:)

    ek: sanırım bu sefer gönderebildim mesajı

    do: aynısından göndermişsem şayet tanımıyorum onu :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum sağ salim geldi. Yarım bıraktığım filmlerden bir tek Aashiqui'ye dönüş yaptım, onda da fikrim değişmedi. Belki Rab De'ye bakarım, belki bakmam bilmiyorum. Keşfedilecek çookkk film var nasılsa :) Bayansan kalp koyacağım :)

      Sil
    2. Aashiqui de de sadece müzik var baska bi şi yok :) ama bu sefer müzik işi çok sağlam..tum hi ho yüzünden izlemiştim

      Düşündüm de baya çizdiğim film varmış..93 lere kadar indim bollywood da zira :)

      alayım o vakit kalplerimi :)

      Sil
    3. Tum Hi Ho filmden daha çok meşhur oldu :) Filmlerin hepsi iyi olmuyor elbette ama Bollywood beni mutlu ediyor. Ahanda kalp :) ❤

      Sil
  10. Hint filmleri pek bana göre değil yaa:( Kasılıyorum izlerken:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana doğru bir film bulalım Persephone hatun ❤

      Sil
    2. Three idiots la başlasın arkadaşımız değil mi Emine hatun❤

      Sil
    3. Kesinlikle! Çok doğru bir tercih Sevda hatun. İnşallah yorumu okur. Olmazsa bir ziyaret ederim :) ❤

      Sil
  11. Oysam kiii,ne kadan da güssel fülümleri var,bunlar niyçün olmamış ki.Film kanallarında 8 ve üstü imdb puanlarını hep Bolivuud topluyor aslında.Filmflox''ta gerilim,drama vs kategorilerinde yüksek imdb işaretle de bak.Tüh tüh onca sat boşa gitti desene bacım 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle muhteşem Hint filmleri var Sevda hatuncum. Hala Bollywood favorimdir. Bunlar cık olmamış didüklerim :) ❤

      Sil
  12. Ele dümdük ahhaaaah. Beğenmediğim filmler listesi de ilk dega gördüm valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ettim siz etmeyin diye yazıyorum :)

      Sil
  13. Ele dümdük yüzüne yüzüne, gözünün üstüne üstüne vurmuşsen baciiimmm :DDD

    YanıtlaSil
  14. Veer Zara'nın sonunu bende getiremedim ya , yani film çok uzun bir ara verdik sonra unuttuk gitti belki bitirsem severim :D Ama rab ne bana di jodi benim en sevdiğim filmeler listesindedir çok severim , tek kıza gıcık oldum du o kadar bence şans ver ama tabi zevkler renkler tartışılmaz :D
    Benim de böyle liste yapmam lazım , son zamanlardaki filmlere çok öfkeliyim , çok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmde oğlanla dans kursunda karşılaştılar. Bir iki dans ettiler, oraya kadar hiç sarmadı, bilmiyorum devamı nasıldı. Son zamanlarda ben de aksine çok hoş filmler izledim de bu yazı nicedir aklımdaydı. Sen de yaz iyi olur. Vakit kaybetmeyiz :) ❤

      Sil
  15. Hint filmlerini başka filmlerle karşılaştırmamak gerek. Başka bir dünyada başka bir kurguda yapılıyor gibi. Kendine has filmler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendine has gerçekten. Her şeye rağmen seviyorum ⭐

      Sil
  16. Allah iyiliğini versin Emine Hatun. Gündelik hayatta da böyleysen seninle yaşayan yaşlanmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka türlü de hayat pek çekilmez zaar :) ❤

      Sil
  17. İçinde aşk olan her film güzeldir. Eğer ki içinde aşk yoksa o film olmamıştır. Eksiktir...

    YanıtlaSil
  18. Hep beğenilen filmler yorumlanırken siz beğenmediklerinizi yorumlamışsınız.Hoş olmuş.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için. Sevgiler

      Sil